2012. június 18., hétfő

Frissítő turmix


A mai süteménybe (recept kóstoló után) szedtem egy kis friss cseresznyét, viszont soknak bizonyult, így míg sütöttem, félretettem a maradékot a mélyhűtőbe, hogy lehűljön. Ebben a tikkasztó melegben nehezen mozog az ember, én legalábbis hosszas vonakodás után veszem rá magam, hogy bármit is csináljak. A dolgon már csak a tenger segíthetne, de sajnos a hátsókertünkben az nincs, jönnie kellett egy B tervnek. Épp erre jó ez a jeges, frissítő turmix.

(Mennyiséget nem tudok írni, csak érzésre dolgoztam.) Fogtam a megmaradt, kissé megfagyasztott, frissen pucolt cseresznyét, majd adtam hozzá három levél friss citromfüvet, tíz levél borsmentát és úgy öt levendulavirágot. Ezt elkezdtem leturmixolni, hozzáöntöttem annyi tejet, hogy kijöjjön egy nagyobb adag belőle. (Három ilyen, majdnem teli pohárnyi.) Amikor az egész jó állagú lett, adtam hozzá úgy öt kávéskanálnyi cukrot, és voila, már kész is!
Gyors, egyszerű, hűvös, egészséges és friss! Yummie!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése