2012. december 4., kedd

Pötyi Lala

Múlt szerdán elpakoltuk a virágokat, mert az időjárás-előrejelzés jelezte a mínuszokat, amiket a muskátlik már nem bírnak. Ilyenkor összeszedjük őket, levágjuk a virágokat és bimbókat, megöntözzük őket, majd a pincében található aknába tesszük le őket. Ott megfelelő a hőmérséklet, hiszen több méterrel a föld alatt vannak; sötét van, téli álmot alszanak. Tavasszal majd elővesszük őket, megtisztítjuk és levágjuk az elrohadt, elszáradt részeket, így megújulnak majd. Most egyelőre alszanak. Idén egyébként sokáig hagyhattuk őket kinn, mert kedvezett az idő, kellemes ősz volt, ezt a mínuszt azonban már nem bírják. A muskátlikon kívül lekerülnek a nagyobb kaktuszok is, illetve más olyan növény, amit teleltetni kell. Furcsa, hogy ilyenkor eltűnik a terasz széléről a hosszú virágsor, ami majd' egész évben ott van. A helyüket letakarítottam, tisztaság lett.

Miközben dolgoztam, megjelent Pötyi Lala, és annyira tetszett neki a sok lepakolt virág, hogy kis bolondként pattogott közöttük. Játszottam egy kicsit vele, aztán úgy döntöttem, lefényképezem. A képek nem olyan jó minőségűek, mint az előzőek, mert ezeket a mobilommal készítettem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése