2016. január 7., csütörtök

Hálószoba - IKEA

Két hétig voltunk szabadságon, így rengeteget tudtunk haladni a házzal, nagyon látványos végre a tetőtér. Kezd egészen szoba formája lenni. Végig leszigeteltük a tetőteret, mind a 20 cm gyapot benn van, sokkal jobb az idő, végre nem fázunk (annyira), felkerültek a hőtükrök is, így végre sok-sok hétnyi kínlódás, viszketés és fázás után elkezdtük (azaz a fiúk) felszerelni a gipszkartonokat. Olyan jó látni, hogy végre a szoba szobává válik. Bekerült a válaszfal egy része a két szoba közé, és itt, igen itt természetesen működésbe lép a számoló, tervező, elképzelő, berendező nő is, aki bújja az IKEA-honlapot, álmodozik és meggyőz. :D Nem is én lennék...

Szóval, örülvén ennek a nagy előrelépésnek, a vidámságom párosult azzal, hogy az IKEA új akciókat hirdetett, úgyhogy az alábbi termékekért megyünk a hétvégén.

Azt azért megjegyezném, hogy NAGYON GONOSZ DOLOG, hogy a hozzánk SOKKAL távolabb eső budaörsi áruházban mindig sokkal nagyobb leárazások és sokkal jobb termékek vannak, mint a pestiben! Szégyelljétek magatokat. De azért is elmegyünk értük. :P

Kezdjük a kedvencemmel, és egy hálószoba legsarkalatosabb elemével - az ággyal. :)

Amikor elkezdtünk nézegetni ágyakat, akkor egyből beleszerettem... Az ára miatt hamar lemondtam róla, de tegnap este megláttam, hogy most akciós, és osztottam-szoroztam: a másik - olcsóbb - ágyhoz úgyis vettem volna alulra 4 tárolórekeszt és azok árával csak 12000 forintot spóroltunk volna. Akkor pedig inkább lenyelem azt az összeget, de legalább egy szépen megmunkált, jól kinéző, teljes szettet kapok. Mivel viszonylag pici otthonunk lesz, minden lehetséges tárolóhelyet meg kell ragadnunk, ezért is csodás, hogy ehhez tartozik 4 beépített tárolórekeszt (ráadásul azok is olyan csodásak belül!!!). A 200x180-as lesz a mi méretünk. Tekintve, hogy 25 évig egyedül aludtam egy viszonylag nagy ágyban, nem tudok lemondani arról a méretű, nekem járó helyről, úgyhogy NAGY ágy kell. Meg amúgy is, az ágy akkor jó, ha nagy, el lehet benne terülni.

Ágynemű. Karácsonyra már kaptunk egy pár ágyneműt, de úgyis kell legalább egy váltás, és ebbe is beleszerettem... mikor a tavalyi katalógusban kijött. És most jó áron van. Na, értitek! :)


Aztán persze kell az ágyba matrac is... ezt persze ki kell előbb próbálni, de ha mindketten rábólintunk (abszolút ellentétes a véleményünk, ami a "milyen a jó matrac és mennyire kemény?" kérdéskört illeti...), akkor jönnek ezek is.


Persze, kell majd ágyrács is, de az majd a következő utunk. Költséges ez a berendezés... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése