2013. február 8., péntek

Blogajánló

Elkezdtem összeírni a teendőket, hiszen lassan megenyhül az idő, és ki lehet menni dolgozni a kertbe. Itt is írtam, hogy nagyon fontos még rügybontás előtt elintézni a fametszést, de mielőtt belevágunk, mindenképp olvassunk el egy-két szakirodalmat általánosságban a metszésről, illetve az egyes fafajták metszésének menetéről is, hiszen ezt tanulni kell, nem játék, mert egy rossz metszés tönkreteheti a termést - szerencsés esetben csak arra az évre, rosszabb esetben örökre.

Online ajánlok egy blogot, ugyanis a metszést még én is csak tanulgatom, nem hiszem, hogy én vagyok a tanácsadásra, okításra a megfelelő ember, viszont találtam egy nagyon profi, mindent összefoglaló, részletes és képekkel illusztrált blogot. Az író külön foglalkozik az egyes fajtákkal, szóval érdemes áttanulmányozni.

Íme, itt találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése